איך לחזק קשרים עם לקוחות ועמיתים בסין?

התשובה בתוקף עד ה-14.2.2010

ראש השנה הסיני זו ההזדמנות שלך.

זה חג אמיתי והוא אפילו ממש מתקרב, עוד שבועיים הוא כבר כאן, או יותרנכון שם… העובדה שהוא לא נחגג כאן בישראל כמו ראש השנה היהודי, או כמו ראש השנה הנוצרי (הסילבסטר) לא מקטינה כלל מחשיבותו.

למה ראש השנה הסיני צריך לעניין אותך?
ראש השנה הסיני הוא החג המשמעותי והחשוב ביותר בעולם האסיאתי. אתה אומר לעצמך "יופי, מה לי ולחג הזה?" זה בדיוק השלב שאני מזכירה למה זה צריך להיות חשוב מאוד גם לך:
1. מדובר על למעלה ממיליארד איש שעבורם זהו האירוע המרכזי ביותר בכל השנה.
2. סין, טאיוון, הונג קונג, סינגפור הן מעצמות מובילות ומשפיעות על הכלכלה העולמית.

הברכה האדומה לראש השנה הסיני - ליצ'י תרגומים

הברכה האדומה לראש השנה הסיני – ליצ'י תרגומים

מכאן נובעת מסקנה לוגית פשוטה – אם יש לך קשרים עסקיים עם העולם האסיאתי, אתה חייב להתייחס בכבוד, הערכה ומתן תשומת לב לראש השנה הסיני.

אז מה אפשר לעשות?
עכשיו אתה מקמט את המצח בדאגה קלה וחושב "איך אפשר לתת תשומת לב מתאימה לחג הזה, מה מקובל אצלם, אחרי הכל המנהגים שלהם כל כך שונים?"
טוב, אז אם כבר שאלת, יש לי רעיון בשבילך… שלח כרטיס ברכה מעוצב

כמישהי שחיה שנים בסין, דוברת וכותבת סינית ומכירה היטב את מנהגי המקום, פיתחתי בדיוק למטרה זו ברכות מעוצבות לראש השנה הסיני, הכתובות בסינית. בסין זו מסורת מקובלת לשלוח ולקבל כרטיסי ברכה מאנשים שמכבדים אותך.

 

תשומת לב קטנה יוצרת קרבה גדולה
התחלתי בהפקת הברכות לפני יותר מ- 12 שנים (כן, השנה אני סוגרת את גלגל המזלות הסיני), על מנת לברך מכרים ושותפים עסקיים שלי. חשתי שהקשרים האישיים והעסקיים התחזקו מאוד בעקבות תשומת לב קטנה זו. החלטתי להציע את כרטיסי הברכה גם ללקוחות של חברת התרגום שלי, ליצ'י תרגומים, העובדים עם השווקים האסיאתים. אנו משקיעים חשיבה רבה בעיצוב ובקופירייטינג ייחודי ובכל שנה אנו יוצרים ליין חדש של כרטיסי ברכה המתאימים למוטיב החייה המאפיין את השנה הסינית הספציפית.

שור הולך, נמר בא!
ראש השנה הסיני יחול ב-14.2.2010 והשנה מגיעה שנת הנמר! אני מזמינה אותך לשלוח ללקוחות, עמיתים ושותפים העסקיים שלך במזרח, כרטיס ברכה מעוצב, בדואר או במייל, אליו ניתן להוסיף גם את לוגו החברה.

הכנס לגלריית הברכות ובחר כרטיס ברכה מעוצב לשנת הנמר

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *