אין חצי הריון

אני לא יודעת אם שמת לב, אבל… אני אשה. ובתור שכזאת, גם אני הייתי בהריון. פעמיים.

התוצאות של התופעה חסרת-התקדים הזאת מסתובבות אצלי עכשיו בבית ודורשות כסף לכל מיני דברים מיותרים (סתם, הם מלאך ונסיכה מהממים), אבל החוויה המדהימה הזאת, של חיים הנוצרים בתוכי, תלך אתי עד יומי האחרון.

שני ההריונות שלי לא היו קשים במיוחד. אמנם הלידה של בני בכורי תום הסתיימה בשבועיים בטיפול נמרץ ורשומה עד היום בספרות הרפואית של מחלקת יולדות באיכילוב, אבל ההריונות עצמם, כמו גם הלידה של בתי הקטנה גאיה (עוד מעט בת מצווה), חלפו להם בנחת וברוגע עד שגם אני שאלתי את עצמי מפעם לפעם אם אני באמת בהריון או שסתם השמנתי (אופס..).

העולם של הריון ולידה הוא עולם שלם שקושר בתוכו תחומים רבים – נפשיים, פיזיים, רפואיים ועוד, ורוב הנשים (כן, מדובר בעיקר בנשים) שנמצאות בעיצומו של התהליך הכל כך מיוחד הזה, בעיקר אלה שבהריון ראשון, שקועות עד צואר באיסוף מידע בכל מה שנוגע לתחום.

אז איך כל זה קשור לליצ׳י תרגומים?

לפני כמה חודשים קיבלנו פניה מסטודיו דינמי בפלורנטין בבקשה לעבודת תרגום. צוות הסטודיו המוכשר בנו אפליקציה שמאגדת בתוכה את כל מה שאשה בהריון צריכה לדעת ושמה: Totally Pregnant.

ההורמונים הנשיים שלי ושל שאר עובדות ליצ׳י התעוררו לחיים: לא כל יום אנו זוכות לעסוק בתחום שכל כך מתחבר אלינו ברובד האישי ונוגע בנקודות הכל כך רגישות של נשיות ואמהות בתוכנו.

העבודה על הפרוייקט היה עונג צרוף. האפליקציה כולה תורגמה מאנגלית לספרדית וליפנית, כולל כתוביות לכ-180 סרטוני וידאו מרגשים שמתארים את כל תהליך ההריון והלידה באיכות מדהימה.

לילי, מנהלת הלקוחות שלנו, שגם היא אמא, מספרת על חיבור מאד מיוחד עם הלקוחות וגם הן התאהבו בה. טוב, איך אפשר לא?

אנחנו בליצ׳י מאד אוהבים את המורכבות הלוגיסטית של פרוייקטים גדולים של חברות ענק בארץ ובחו״ל, אבל מדי פעם מפציע בחיינו פרוייקט מאד מיוחד ומאד אישי שפשוט נוגע בנו, אז תודה ל Totally Pregnant על ההזדמנות שניתנה לנו לעבוד איתכם.

ואם מישהי כאן סוחבת בטן הריונית או מישהו עומד להפוך לאב, קבלו מאיתנו המלצה חמה במיוחד על האפליקציה והורידו אותה עוד היום, כי בהריון כל יום קובע.

אז מזל טוב מראש לכל היולדות

בברכת חג שמח!

פוסט זה זמין גם ב: אנגלית

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *