מהפכה בעולם הכתוביות המתורגמות

סרטוני וידיאו ביוטיוב – ממשק חדש לכתוביות מתורגמות בכל השפות

ענקית הוידיאו יוטיוב פיתחה ממשק חדש המאפשר להוסיף לסרטוני וידיאו באופן פשוט וקל כתוביות מתורגמות בכל שפה. צפו בסרטון הוידיאו בו אני מסבירה איך תוכלו להעלות כתוביות מתורגמות בעצמכם.

מה המהפכה הזו מאפשרת לכם?

הגדלה משמעותית של קהל הצופים – באמצעות הכתוביות המתורגמות סרטון הוידיאו שלכם יכול להיות נגיש לקהלי יעד במדינות שונות בעולם.

התקדמות בתוצאות החיפוש של גוגל – גוגל סורקת את טקסט הכתוביות המתורגמות כשכבת מידע נוספת לכל שפה. כלומר, ככל שיש לסרטון כתוביות המתורגמות לשפות רבות יותר, כך הוא יופיע ויתקדם יותר בתוצאות מנועי החיפוש ובראשם גוגל.

מה היה לנו עד עכשיו?

אפשר היה לצרוב את הכתוביות מתורגמות על גבי הסרטון לשפה אחת בלבד כל שפה באופן נפרד. גם הפצת הסרטונים הייתה בנפרד לכל שפה, בכל פעם הפצה חדשה. המשמעות – עלויות גבוהות יותר ועבודה רבה יותר.

הממשק החדש – פריצת דרך גדולה

הממשק החדש שיוטיוב פיתחה, מאפשר להעלות על אותו סרטון מספר אינסופי של כתוביות מתורגמות לשפות שונות ולהפיץ אותו עם כל הכתוביות בפעם אחת! באופן קל, נגיש ופשוט.

איך הגולש בוחר את הכתובית המתאימה לו?

בחלק התחתון של מסך היוטיוב יש כפתור אדום קטן שנקרא (Closed Caption)-CC. כשלוחצים עליו, נפתח תפריט בו מופיעות כל השפות והגולש בוחר את השפה בה הוא רוצה כתוביות. הגולש גם יכול לשלוט על גודל הכתוביות ואף יכול להסיר אותן לחלוטין.

אז מה תוכלו לעשות?

אם יש לכם כתוביות מתורגמות מוכנות תוכלו להעלות אותן בעצמכם בממשק החדש (ראו הדגמה בסרטון למעלה). אם יש לכם צורך בכתוביות מתורגמות לשפות נוספות או שאתם זקוקים לעזרה בשרותי תרגום נוספים, הכנסו לאתר של ליצ'י תרגומים http://www.lichi.co.il/

או התקשרו: 052-3516070

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *