"בוקר טוב ויאטנאם!" על פורום ישראל-אסיה ה-12

מה עובר לנו בראש כשאנחנו שומעים את המילה ויאטנאם?

רוברט דה נירו מכוון אקדח לרקתו ב"צייד הצבאים", שורה של מסוקים מתרוממים מעבר לאופק בדרך להפציץ כפר שליו

ומרלון ברנדו ממלמל "The horror" ב"אפוקליפסה עכשיו".

לא דברים נעימים במיוחד, נכון?

אז אתם מתבקשים להחליף את הדיסק בראש, כי כיום ויאטנאם היא אחת המדינות המתפתחות ביותר באסיה והמאירות פניה למערב.
למרות שהמשטר שם עדיין קומוניסטי וחד-מפלגתי, הקפיטליזם המערבי וכל מה שהוא מביא עימו, מתקבלים בארץ היפה הזאת בזרועות פתוחות וזה כולל גם אותנו, היושבים בארץ הקודש.

אז כמו שכבר הבנתם, הפעם החלטנו להתמקד בפורום ישראל-אסיה לעסקים, שנערך בבית התאחדות התעשיינים ב-11.1.12, בבשורה העסקית שמגיעה מויאטנאם.
להבדיל מפורומים קודמים, הפעם כיבדו אותנו בנוכחותם נציגים רשמיים מהשגרירות הויאטנמית בישראל, כולל סגן השגריר, ולכן השפה המדוברת מעל הפודיום היתה אנגלית.
כמובן שגם הפעם לא פסחנו על שלב ההיכרות והנטוורקינג שכל כך חשוב לנו, רק שהפעם המשתתפים הציגו את עצמם מול הקהל באנגלית וכמו שאנחנו יודעים, כישראלים, לא לכולנו זה בא כל כך בקלות…


אחרי דברים רשמיים שנשאו דני קטריבאס, נציג התאחדות התעשיינים והמשנה לשגריר ויאטנאם חואנג ואן לויי שמענו סקירה מפי הנספח הכלכלי בשגרירות לה היפ קואונג על הכלכלה הויאטנמית המתפתחת במהירות מדהימה ולאחר מכן טעימה מתוך חוויותיו האישיות של  ישראל גרין מחברת ג'מלטו – חברה בינלאומית אשר מפתחת ארנקים דיגיטלים ונכנסה לאחרונה לשוק הויאנמי.
הוא הציג בפנינו את התרשמותו מעולם העסקים הויאטנמי, על כל השוני שבו מהעולם המערבי וההבדלים התרבותיים שכל איש עסקים שנכנס לשם, כמו במרבית מדינות אסיה, חייב להכיר.

גרין שיתף אותנו גם בחלק מחוויותיו כנציג החברה שלו במשלחת של הנשיא פרס לויאנאם, ביקור שנערך ממש לאחרונה.

הפורום היה בלי ספק אחד המוצלחים, אם לא המוצלח ביותר.
לא נשאר כמעט כסא ריק אחד באולם ובמקום שררה אנרגיה חיובית של עשיה ושל פירגון.
כמו שאפשר לראות בסרטון הראשון, קיבלנו גם תגובות נפלאות שתרמו למוטיבציה שלנו להמשיך הלאה בדרך שלנו, כי היא כנראה הדרך הנכונה. אז בואו ניפגש בפורום הבא!
0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *