הפתעה נוספת מבית ליצ'י תרגומים

אני גאה לשתף אתכם בהתפתחות האחרונה של ליצ'י תרגומים. אתם בוודאי כבר מכירים את כרטיסי הברכה המעוצבים שליצ'י יוצרת בכל שנה לראש השנה הסיני. היום אני מדברת על משהו קצת אחר…

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=eOWxvp2w3pc&fs=1&hl=he_IL&rel=0]

לאחרונה שמעתי מלקוחותינו על ברכות מדהימות של חברת טורנובסקי לראש השנה האזרחי. יצאתי לבדוק על מה המהומה וגיליתי שאכן מדובר בברכות מעוצבות יוצאות דופן.  כרטיסי הברכה מאופיינים בהטבעות, הבלטות והדפסות ‏ייחודיות בכסף וזהב ומעבירים מסר של יופי לכל מי שמקבל ונוגע. הברכות נמכרות בהצלחה ברחבי העולם אך ניתן להשיג אותם בחנויות מובחרות בלבד ובכמויות קטנות.

לאחר שראיתי, מיששתי והתרשמתי מכרטיסי הברכה, חשבתי על הערך הרב שיוכלו להביא ללקוחותיי בחיזוק הקשרים העסקיים בעולם. פניתי לחברת טורונובסקי ויזמתי פגישה, נפגשתי עם וותק, מקצועיות ויצירתיות – אהבתי! יצרנו שיתוף פעולה כך שליצ'י תרגומים כיום משווקת את הברכות הייחודיות של טורנובסקי באופן ישיר ללקוחות עסקיים.

אני מציעה לך לשמור ולחזק את הקשר עם לקוחות, ספקים ואנשים חשובים ברחבי העולם באמצעות שליחת כרטיס ברכה מעוצב לשנה האזרחית 2011. ניתן לשלב בכרטיס הברכה של חברת טורונבסקי ברכות בשפות שונות ואת לוגו החברה.

לצפייה בדוגמאות, מחירים ולהמשך קריאה על ברכות לראש השנה האזרחי – נא להקליק כאן

הנחה מיוחדת של 10% למזמינים כרטיסי ברכה עד תאריך 15.11.2010

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *