כמה מילים על המפגש השישי של הפורום

קחו 6 עורכי דין, 6 דיפלומטים, 20 אנשי היי טק, 5 אנשי תיירות, 3 בתי ספר ללימוד סינית, 3 אנשי אופנה, 15 סטודנטים ללימודי מזרח אסיה, יועצים, אנשי פיתוח עסקי, אנשי אקדמיה ועוד, סה"כ 100 איש, ערבבו טוב טוב, הוסיפו הרצאות ונטוורקינג איכותי – קיבלתם את הפורום השישי של סין, אסיה-ישראל שהתקיים ביום ראשון האחרון (13.2.2011) באוניברסיטת תל אביב.

אז איך זה התחיל?
לפני כשנה, נפגשנו ניר בן דב, טל רשף ואנוכי וחשבנו איך לייצר פלטפורמה שתגבש ותרכז סביבה את הברנז'ה העובדת בסין ואסיה. הפורום החל את דרכו כמפגש אינטימי בסלון, היום אני יכולה להסתכל אחורה בגאווה על כך שהייתי שם מההתחלה ועזרתי לתינוק הזה לגדול ולהיות מה שהוא היום. עבורי, עצם העובדה שאני הייתי המנחה של האירוע – מעל 100 איש – היה הישג אישי .

מה היה לנו? כך תעוררו עניין ב 20 שניות
התחלנו בהצגת המשתתפים. נכון, היינו 100 איש, אבל זה תיקתק. לכל אחד ניתנה הזדמנות להציג את עצמו ואת פעילותו ב-20 שניות. זה לא הרבה זמן, אני יודעת, אבל בעזרת הצגה תמציתית אפשר להעביר מסר מסקרן – וזה כל מה שצריך – לגרום לאחרים לזכור אותנו.

והיו דברים אחרים.
פרופ' גדי אריאב, מרצה בפקולטה לניהול באונ' ת"א, הרצה בנושא השקעות סיניות בעולם והציג בפנינו תמונה מרתקת על הדרך שעשתה המעצמה הענקית הזאת מאומה המסוגרת לחלוטין בתוך עצמה ומנותקת כמעט כליל מהעולם המערבי, לאחד הכוחות הצומחים המשמעותיים כיום, אם לא ה-…

פרופ' גדי אריאב

האם הסינים ישתלטו על העולם?
פרופ' אריאב פיזר מעט את ענן המסתורין והחששות מפני הכוח הסיני העולה ששואף להשתלט על העולם. "לא בטוח בכלל שזה יקרה" הוא טוען, כי למרות שלסינים יש "עיניים גדולות" ורעב אין סופי לשלוט על משאבים, לחפש שווקים חדשים ולהשקיע באין-ספור תחומים, עדיין יש המון כוחות מנוגדים והמון מכשולים שעומדים בדרכם, ועסקאות רבות עדיין לא יוצאות לפועל. נוכחנו לדעת שלמרות שלכאורה נראה שהסינים רצים קדימה בקצב מסחרר, ההתקדמות היא בעצם איטית ויש נקודות רבות שמעכבות את התהליך, ולכן העתיד לא לגמרי ברור. אפשר להרגע…

אחריו הרצה ניר בן דב, מנכ"ל חברת מנגוסטין נטוורקס ואיש עם קילומטראז' במכירות לשווקים האסיאתיים, וכמו כן גם אחד משלושת המארגנים של הפורום (עם טל רשף ואיתי).

נטוורקינג, זה שם המשחק
מי יודע אילו עיסקאות נרקמו ואולי עוד יירקמו בין האנשים שבילו אחר צהרים של יום ראשון. מה שבטוח, זוהי תחילתה של מסורת מופלאה ואנחנו כבר מצפים לפורום ה-7 באיגוד לשכות המסחר, בתל אביב.

השתתפת במפגש? אשמח לדעת איך היה המפגש הזה עבורך? מה עבד? מה עוד היית רוצה לראות במפגשים מהסוג הזה?

רוצה לדעת מה מי השתתף במפגשים הראשונים? מי חלק מהפורום הזה? הפרטים כאן

רוצה לתייג את עצמך בתמונה? כל התמונות בפייסבוק

רוצה לשתף ולהגיב? הנטוורקינג ממשיך גם בלינקדאין

רוצה חיזוק והדרכה איך להשתמש בלינקדאין? מרב באבאי מומחית מספר אחת בלינקדאין מעבירה הדרכות קצרות ויעילות.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *