עוד כמה טיפים לקינוח…
לא מזמן פינקנו אתכם במספר טיפים שימושיים שיעזרו לכם בעבודתכם מול חברה לתרגום. נשארו עוד שתי מנות עיקריות, והנה הן לפניכם:
אחריות
קניתם מזגן מעולה באחלה דיל ובמחיר רצפה, רק מה – אין עליו אחריות. הצחקתי אתכם? לא קונים מוצר בלי אחריות, זה לא אחראי! מאותה סיבה לא עובדים עם חברה לתרגום שלא נותנת אחריות על העבודה שלה. מתרגמים הם רק בני אדם והם יכולים לטעות ואף טועים, וצריך שיהיה מישהו למעלה שידע לקחת אחריות על העבודה ולתקן כל דבר אם צריך, ואפילו לעשות את זה בחיוך.
דיאלוג פתוח
ספקים רבים מפנטזים על לקוח אילם. כזה שלא בא בטענות, שלא מבקש תיקונים, שמאשר כל מה שאתה עושה מבלי להניד עפעף. כולנו יודעים שאולי זה נעים ונוח לספק, אבל לא ממש מוביל לשום מקום, בטח לא לעבודה איכותית ומקצועית. תוצאות ברמה גבוהה דורשות מעורבות משמעותית של הלקוח ופידבק הוא מרכיב חשוב ביותר בעבודת התרגום. אבל נא לא להתקשר אחרי 2 בלילה!
ועכשיו, אחרי שסיימתם עם המנות העיקריות והתרווחתם שבעים ומרוצים על הכסא – זה הזמן לקינוח. תרשו לנו להמליץ על הספציאליטה שלנו – ניחשתם נכון – ליצ'י!
השאירו תגובה
רוצה להצטרף לדיון?תרגישו חופשי לתרום!